keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pondělí 4. ledna 2016

Uteklo to …

Sváteční chvíle jsou za námi. Bylo to krásné a musím se přiznat, že jsem celou dobu odpočívala a s chutí si užívala procházky, pohádky v telce a dobroty.





Před chvílí děti odešly do školy a já jsem se rozhodla, že si udělám pořádek v účtu, pěkně uzavřu rok. Nemám to ráda, ale nikdo to za mne neudělá. Tak hurá do toho a půl je hotovo.
Mějte krásný start do nového týdne.
S láskou Hliněnka 

6 komentářů:

  1. Dobrý den, krásné fotky, můžu se zeptat odkud máte ta krásná světýlka ? Děkuji. Vše nejlepší do nového roku. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Evičko, Vám také vše nej do nového roku. Která světýlka myslíte? Většina je na elektriku a ty co mám v adventním svícnu tak ty jsou z jedné krásné květinky u nás v Ústí a jsou na baterie. Marcela

      Vymazat
  2. Myslím ta kolem okna, chtěla bych si je objednat a nevím kde. Děkuji ! Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marcelko, je u Vás krásně, útulno. Krásný nový rok prožitý tak, jak si sama přejete.
    Krásné dny, Katka.

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, krásné fotky .... přeji ti krásný a pohodový nový rok .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotečky. Pohodový rok 2016 a krásné tvoření. Eva

    OdpovědětVymazat