keramická dílna HLINĚNKA

Keramická dílna Hliněnka

maca.mackova@seznam.cz

http://keramikahlinenka.cz/

pátek 13. března 2015

Domácí chlebík a šunka

K vánocům jsem si moc přála šunkovar. Ježíšek mi přání splnil a jsem za to velmi ráda.
Holky jestli váháte zda si ho také pořídit, tak doporučuji Teskomu. Šunku děláme skoro každý týden. Když jí nestíháme zbaštit, tak jí naporcuji do mrazáku. 
Šunku vařím většinou z vepřové kýty.
Je to mňamka.
Chleba už musím péct po dvou kusech, protože se po něm vždycky hned zapráší a pak nemám na svačinu.










Máte také šunkovar a děláte si doma svou šunku?
A jste spokojený? 
Máte nějaký dobrý receptík?
Podělte se , DÍKY

vaše 
Hliněnka





7 komentářů:

  1. Šunkovar si koupili naši mladí, zatím vařili jednou a byla dobrá :o), také uvažuji o koupi... Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko, šunkovar máme už 2 roky. Nejraději vaříme šunku krůtí. Je to záležitost mého muže. Hodně si na tom zakládá a vždy se po ní jen zapráší. Já mu jen někdy nakrájím maso. Já zase ráda peču domácí chleby. Není nic lepšího, než být soběstačný. Momentálně držíme půst, takže další šunku uvaříme až na Velikonoce. Stáňa

    OdpovědětVymazat
  3. Šunkovar jsem už viděla u kolegyně z práce, ale pořád odolávám. Jsme zatím dva a tolik toho nesníme. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to lákavě - domácí je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děláš mi chutě, to bych si nechala líbit.

    OdpovědětVymazat
  6. Chleba vypadá lákave.Poprosila bych o recept . Děkuji Jarka.

    OdpovědětVymazat